TheSupremeOverLord's Epic Fourms

Something For Everyone

You are not logged in.

Adverts

Adverts

• Index
  •  » JavaScript
  •  » dragen hetzelfde paar totdat ze bijna in verval zijn. "Ze

#1 2018-10-11 03:26:11

yaya2017
Duke

dragen hetzelfde paar totdat ze bijna in verval zijn. "Ze

Voordat universiteitsbasketbalspelers zich voorbereiden op de belangrijkste games van hun leven Adidas ZX 850 Womens in het NCAA-toernooi, gieten ze scoutrapporten in, absorberen last-minute details van coaches, werken aan hun schot - en, ja, ze besteden ontzettend veel tijd aan Nike Air Force 1 Femme het beslissen wat om op hun voeten te dragen. De NFL boetesboeten op voor het dragen van schoenen die hen onderscheiden van teamgenoten. College football-programma's zijn ook uniform in schoeisel - alle zwarte of alle witte klampen. Maar NBA-spelers zijn vrij om zichzelf te uiten - en promoten hun eigen merken. Basketbalspelers uit de universiteit Nike Air Max 90 Womens willen deze graag navolgen met sneakers van de sterren, en zolang ze het merk dragen dat hun team sponsort, kan de stijlvoorkeur van de speelsters zijn wat ze willen. Op het basketbalveld Nike Air Max 2017 Femme werd Adidas '$ 185 miljoen deal met toenmalige Chicago Bulls-ster Derrick Rose verminderd door de blessure-ellende van de point-guard, maar dat  weerhield het bedrijf er niet van om Harden in 2015 weg te lokken van Nike voor $ 200 miljoen. "Ik ben een sneaker-head, dus ik wil er zeker van zijn dat ik hiermee Nike Air Max 2017 Femme op mijn A-game speel," zei Loyola-senior Donte Ingram, die ongeveer 50 paar basketbalschoenen bezit. Wil deze jongens dit als normaal ervaren mogelijk, "zei hij. Maar Nike Air Vapormax Womens Moser staat open voor advies.

Zijn gewaardeerde paar is helder, veelkleurig "Nike Hyperdunk Low Chicago", ontworpen vorig jaar ter ere van zijn vriend en voormalig Simeon-teamgenoot Nike Air Huarache Mujer Saieed Ivey, die in juni 2016 dodelijk werd neergeschoten. De schoenen hebben het shirtnummer van Ivey, 2, en het acroniem "FINAO" - falen is geen optie - wat Ivey vaak zei.  Maar in de Final Four-wedstrijd van zaterdag tegen Michigan draagt ??Ingram witte tante Pearl KD's. "Ik hou ervan om het over te zetten en er verschillende looks Nike Air VaporMax Mujer aan te geven," zei hij. Andere Nike Air Max 270 Femme spelers selecteren hun schoenen voor functie. Sommigen dragen hetzelfde paar totdat ze bijna in verval zijn. "Ze zijn smerig," Adidas ZX 700 Femme zei Michigan, zei Moe Wagner, en keek naar zijn zwarte Jordan 11s, op ware grootte. "Ik zal zo blij zijn als het seizoen voorbij is, dus ik kan ze weggooien. Of ik Nike Air Huarache Womens bewaar ze als een herinnering. Ze maken het niet lang. "Wagner draagt ??ze omdat ze toestaan ??dat zijn juiste enkelbrace binnen past. Maar zijn teamgenoten ribben hem voor zijn Adidas NMD Femme ouderwetse stijl. "Ze geven me veel - ik ga niet het s-woord zeggen - veel dingen voor het dragen van deze retros," zei Wagner.

Loyola eerstejaarsstudent Lucas Williamson droeg vorig Nike Air Zoom Spiridon Mujer seizoen zijn PG 1 paar bij Whitney Young helemaal tot het NCAA-toernooi voordat hij upgradde naar een paar PG 2's. Hij draagt ??ze omdat hij hoopt het toneelstuk van Nike Air Max 90 Mujer Paul George te evenaren.  "Ik ga hiermee door," zei Williamson, de oudste bewaker van MIichmad-Ali Abdur-Rahkman, misschien wel de moeilijkste speler die op Nike Air Max 95 Mujer het veld te missen is - en niet alleen vanwege zijn schot. Ze komen niet precies overeen met zijn ma?s-en-blauwe uniform, maar zijn felroze Air Jordan XXXII-schoenen Nike Air Max 95 Femme maken hem de meest flashiest aan het hof. Hij droeg ze vorig seizoen voor een spel dat borstkankerbewustzijn bevorderde en daarna na het vliegtuig van Michigan slipte Nike Air Max 90 Femme buiten de landingsbaan voor het Big Ten-toernooi 2017 waren ze het enige paar dat Abdur-Rahkman beschikbaar had. Hij schoot goed en heeft ze dit seizoen weer dichtgenaaid. "Ik heb www.annasantander.es gewoon het gevoel dat ik een zekere swag over me heb als ik ze draag", zei hij. Michael coach John Beilein maakt zijn tweede reis in vijf seizoenen naar de Final Four. Dit is het eerste NCAA- toernooivoorspel van Loyola-coach Porter Moser.

2018-10-11 03:26:11

AdBot
Advertisements
  • Index
  •  » JavaScript
  •  » dragen hetzelfde paar totdat ze bijna in verval zijn. "Ze

Adverts

Board footer