TheSupremeOverLord's Epic Fourms

Something For Everyone

You are not logged in.

Adverts

Adverts

  • Index
  •  » JavaScript
  •  » nkele van onze gerapporteerde operationele segmenten

#1 2018-07-25 02:20:43

yaya2017
Knights

nkele van onze gerapporteerde operationele segmenten

Zoals Mark zei, terwijl we het boekjaar 19 ingaan, lopen we nu een vollediger aanval in onze wereldwijde portefeuille. Maar voordat ik dieper inga op onze vooruitzichten voor het belastingjaar '19, laten we eerst nadenken over de drijvende krachten achter onze sterke resultaten voor het vierde kwartaal. De omzet van Nike, Inc. In het vierde kwartaal steeg de omzet met 13%, een stijging met 8% op een valuta-neutrale basis, aangedreven door internationale groei met dubbele cijfers en een Adidas NMD Mujer terugkeer naar groei in Noord-Amerika. Nike Direct leidde onze groei Nike Air Max 90 Homme wereldwijd, inclusief 5% comp store-groei en 34% digitale  groei. De brutomarge steeg in het vierde kwartaal met 60 basispunten en overtrof onze eigen verwachtingen als gevolg van de versnelde Nike Air Max 95 Femme full-price-omzet en de digitale groei van Nike. Voor het volledige jaar kromp de brutomarge iets onder de 80 basispunten, omdat een sterke  onderliggende productwinstgevendheid meer dan gecompenseerd werd door een 90 basispunt tegenwind van buitenlandse valuta. De vraagcreatie in het vierde kwartaal steeg met 25%, voornamelijk als gevolg van investeringen in nieuwe sportmarketingactiva zoals Chelsea, Tottenham en de NBA, merkmarketing rond belangrijke mondiale sportevenementen zoals de NBA-finales en het WK, en wereldwijde campagnes ter ondersteuning van de lancering van nieuwe Nike Air Max 2017 Hombre productinnovaties. Voor het volledige jaar steeg de vraagcreatie met  7%. De operationele overhead nam met 14% toe voor het  kwartaal en 10% voor het volledige jaar, omdat we investeren in mogelijkheden die de groei op lange termijn voeden, vooral met  betrekking tot digitale en innovatie.

Verdund EPS van het vierde kwartaal steeg met 15% tot $ 0,69. De verwaterde winst per jaar daalde met 53%  tot $ 1,17, rekening houdend met de significante eenmalige effecten van de Amerikaanse belastinghervorming. Per 31 mei stegen de voorraden met 4%, terwijl deze trager groeiden dan de omzetgroei, wat erop wijst dat onze inspanningen op het gebied van vraag en aanbod in de loop van boekjaar '18 Nike hebben teruggebracht tot een sterke volledige markt wereldwijd. Tot slot , vandaag kondigen we een nieuw aandeleninkoopprogramma van $ 15 miljard aan met een Nike Air Max Classic BW Femme looptijd van vier jaar. We verwachten dat ons huidige Nike Air Max Thea Womens inkoopprogramma voor aandelen met een terugkoopbedrag van $ 12 Nike Internationalist Femme miljard binnen het boekjaar 19 zal worden voltooid. Deze nieuwe uitbreiding van de autorisatie, gekoppeld aan ons dividendprogramma, Nike Air Max 270 Womens illustreert de sterke cash flow van Nike en het gestaag stijgende contante rendement voor de aandeelhouders. Laten we nu kijken naar de  financi?le resultaten voor enkele van onze gerapporteerde operationele segmenten. In Noord-Amerika stegen de kwartaalinkomsten met 3% op gerapporteerde basis en valuta-neutraal, onder leiding van nieuwe innovatieplatforms, zeer sterke digitale groei, aanhoudend momentum in sportkleding en brede groei in kleding. We hebben Noord-Amerika teruggestuurd naar omzetgroei en marges en dit gezonde momentum wordt overgedragen naar dit nieuwe fiscale jaar.

Zoals we verwachtten, blijft digitaal de consumentenervaring hervormen en in zekere mate de meer ongedifferentieerde Nike Air Zoom Spiridon Womens multimerkgrootteafmetingen van de markt verstoren. De consumentenervaringen van Nike in de detailhandel, die zowel eigendom zijn als Nike Air Max 90 Hombre Azul een partner hebben, en met name die van consumenten die gebruikmaken van een digitale verbinding met de consument, zorgden voor meer dan Nike Blazer Womens twee derde van onze groei in Noord-Amerika. Digitale verbindingen waren van cruciaal belang voor het lanceren van nieuwe en innovatieve producten, het cre?ren van merkwarmte en het beter bedienen van de consumentenvraag. Als onderdeel van de lancering van Epic React, via sociale media, nodigden we onze consumenten uit om te kiezen voor go. De Choose Go-campagne inspireerde meer dan 1 miljoen NikePlus-leden om deel te nemen aan een run in de Nike hardloopclub-app en genereerde meer dan 500 miljoen vertoningen van sociale media. We hebben ook een exclusieve colorway van de Epic Nike Air VaporMax Mujer React gelanceerd met Dick's Sporting Goods door een overname van hun digitale handelsplatform en sociale mediakanalen. En Nike Air Max 90 Damen zoals Mark heeft uiteengezet, zijn we bezig de Nike-app in de detailhandel op belangrijke markten te lanceren, waardoor NikePlus-lidmaatschap Nike Air Vapormax Mujer in de winkel een versnelling van de convergentie van digitale en fysieke retail oplevert.

Offline

 

2018-07-25 02:20:43

AdBot
Advertisements
  • Index
  •  » JavaScript
  •  » nkele van onze gerapporteerde operationele segmenten

Adverts

Board footer

Powered by FluxBB
Hosted by PunBB-Hosting