TheSupremeOverLord's Epic Fourms

Something For Everyone

You are not logged in.

Adverts

Adverts

• Index
  •  » JavaScript
  •  » en samenwerking met het Jordan Brand.Mei is slechts e

#1 2018-07-27 05:29:50

yaya2017
Knights

en samenwerking met het Jordan Brand.Mei is slechts e

"Het belangrijkste voor mij in schoeisel is een evenwicht tussen duurzaamheid, boardfeel, intu?tie en ondersteuning.Nike Air Vapormax Damen Als het een perfecte balans is, voel ik me het meest verbonden met mijn skateboard. "Even belangrijk voor de nieuwe leest is een verschuiving van een traditioneel  vierkant patroon op het voetbed naar een tri-sterpatroon, als onderdeel van de typische build van de schoen voor vulkaniseren. Als Nike SB's eerste stap in het bevorderen van deze geometrie, Nike Air Max 90 Hommedie uiteindelijk in andere schoenen zal verschijnen, verbetert dit patroon de structuur van de schoen, vermindert het het gewicht en vergroot Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens het de flexibiliteit. Deze tri-star geometrie?n hebben eigenschappen die de schoen helpen om vloeiender met de voet te bewegen. "Wanneer je de Bruin opzet, voelt hij automatisch perfect  aan," besluit Baker. "De vorm in de schoen past perfect rond mijn voet. De achterkant van de schoen heeft een lichte kanteling die mijn hiel vastpakt, terwijl Nike Air VaporMax Femme de schoen breder is naar de voorkant, wat die balans biedt van ondersteuning en vrijheid. "De Nike SB Bruin High voor dames is beschikbaar op 5 oktober in de Nike Air Max 90 Hombre Azul Nike-app. com en bij geselecteerde retailers. Van alle kicks die Aleali May heeft gehad, was het een paar rood-zwarte Nike Air Jordan 12's die haar sneakerhead-reis op gang brachten. "Mijn oom G Nike Air Max 95 Mujer kocht me altijd Jordans die opgroeiden, maar weet je, ik begreep niet wat het toen was, "zegt May, een 25-jarige stylist en blogger. "Ik kreeg www.richkin.co.uk een paar griepspelletjes en om de een of andere reden vond ik het gewoon leuk om met ze in de grond te spelen en ze daarna schoon te maken en daarna terug te gaan [uit te spelen] ."

Zoals veel verzamelaars, werd de liefde van Los Angeles inheemse voor exclusieve sneakers met de tijd intenser. Uiteindelijk verzamelde ze een eclectische mix van Nike Air Max 90 Mens speciale-editie Jordans,  Adidas Yeezy Boosts, BAPE (A Bathing Ape) sneakers, high-fashion schoenen en meer. De collectie van May wordt vaak gedeeld op haar Nike Roshe Run Womens Instagram-account, dat meer dan 243.000 volgers heeft. Haar populariteit op sociale media en de algehele passie voor kicks brachten haar tot een samenwerking met het Jordan Brand.Mei is slechts een van de Nike Air Presto Femme vele vrouwen die haar als een toonaangevende sneaker-liefhebber heeft, van oudsher een door mannen gedomineerde ruimte.Wanneer mensen Nike Air Presto Womensdenken aan sneakerhead-cultuur, denken ze aan 'hypebeasts' of mannen die zich tot het uiterste inspannen om de nieuwste kicks te begeren. De term doet denken aan mannen die op  drukke straten rond het land (en de wereld) staan, buiten de trendy boetieks en winkels in afwachting van releases van schoenen. Maar sneakerheads voor vrouwen, gekroond tot www.rockstarbodies.co.uk "hypebaes", zijn net zo toegewijd, en grote merken nemen kennis van hun aanwezigheid en koopkracht. Dat geldt ook voor Nike. Het toonaangevende sportkledingbedrijf  heeft onlangs Unlaced aangekondigd, een digitale en retail-sneaker-winkel speciaal voor vrouwen.

Op dinsdag wordt de online component gelanceerd. Fysieke afleveringen van Nike Unlaced worden vanaf deze zomer in de winkels van het bedrijf over de hele wereld ingebouwd, inclusief locaties in New York, Londen, Parijs en Shanghai. Nike Air Max 2017 Womens Het bevat enkele van de meest besproken drops in uitgebreide kleuren en maten, waaronder de Nike Flyleather Classic Cortez, Nike Epic React Flyknits en de Virgil Abloh x Nike Air Max 95 Femme Nike "Ten Icons Reconstructed" -collectie. Ongelimiteerde zal ook een reeks samengestelde samenwerkingen bevatten met stylisten en creatievelingen, zoals de straatstijl-ster Julia Nike Air Force 1 Damen Sarr-Jamois, van over de hele wereld. Nadat Nike tijdens de Paris Fashion Week in februari iets droogs deed met een Unlaced-evenement, is het duidelijk  dat de opwinding en de verwachtingen voor de site en de toekomstige fysieke locaties hoog zijn voor het bedrijf. En andere vrouwen besloten dat er meer is in de dames-sneaker stijlen dan het toevoegen van een scheutje roze.

2018-07-27 05:29:50

AdBot
Advertisements
  • Index
  •  » JavaScript
  •  » en samenwerking met het Jordan Brand.Mei is slechts e

Adverts

Board footer